The shoe duel






Har ju sedan lanseringen av den högra dojjan varit helt besatt av att få den i min ägo. Men då jag tillslut fick klorna i ett par blev jag dessvärre lätt besviken. De var SJUKT obekväma. Belastningsytan var inte större än en femkrona kändes det som, och blev som resultat utav detta vingliga som tusan. Dessutom blev fotvinkeln tokigt hög, och jag skulle ha lipat av smärta redan efter en halvtimme i dem. Så det blev inget köp dessvärre. MEN vad ser jag på Scoretts hemsida idag??! Ett NYTT par på ingång som är som en BÄTTRE kusin till föregångaren!!! Ni förstår min totala eufori! Dessa ser mycket mer bekväma ut, och är dessutom tvåhundrafemtio kronor billigare. Tackar! Behöver jag säga att jag lär hänga på låset - IGEN? Min förhoppning är dock att gå därifrån med en påse i handen denna gång.

Håll tummarna!




Kommentarer
Postat av: JENNSAN - mitt mode

hoppas dom lägre är skönare! :D

2010-03-23 @ 16:55:17
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0