Turquoise fever






Tänk solbrun hy, jeansshorts och ett slappt vitt linne. OCH ett smycke med turkoser i!!? Jag har ju redan en ring som är grym, men skulle gärna plocka på mig lite fler smycken i denna gudomliga färg! Gärna ett halsband, men ett utav armbanden ovan går åxå fint. Dock är de handgjorda utav en känd silversmed, och går därför på en REJÄL hacka. Närmare bestämt ca 11 000:-. GULP. Så, näää....kanske inte just dessa sköningar då. ;)

Jag åker nog hellre till Thailand eller nåt för den summan.
Men grymma var de!




Kommentarer
Postat av: elin

Hej, pga flytt har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg,tack.

2010-04-16 @ 21:09:50
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0