Top five






När man har som sämst med cash, det är DÅ suget sätter in. Right!? Vill ha allt jag ser i affären just nu, så min taktik är helt enkelt att inte gå i närheten av stan. Blir mycket skogen för mig denna månaden om man säger så.....haha. Nätshoppingen däremot är på ngt sätt lättare tycker jag. Får inte samma ångest där.

Jagvillhamestjustnutop5:

1. En schysst bustier/korsett likt den på bilden.
2. Ett par svarta skinnshorts. Inte för tajta, utan lite löst sittande. Viktigt!
3. Pjucks med träcklack. Såklart!
4. Den låååånga klänningen. Lätt. Böljande. Mmmmm.
5. En sådärperfektrosakavaj-ni vet. (se nedan) 


Drömma Drömma Drömma




Kommentarer
Postat av: JENNSAN - mitt mode

haha jag kör med din stil och håller mig till skogen. finns för mycket jag vill ha! och när man väl får pengar,då hittar man ingenting! gah... i-landsproblem nr1.

2010-04-06 @ 19:34:14
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0