In your face!






Oj oj oj, vilken dag. Helt ok, men va lååååååååååång den var! Trodde aldrig att den skulle ta slut, men min energi gjorde det ganska snabbt. Tyvärr. Nu e jag helt död. Å ska jobba imån igen, OCH på söndag. Jisses, ge mig STYRKA! Jahaa.....Heidi my love, älskar verkligen den här bilden! Stora smycken i SILVER, och så luggen såklart. Det var faktiskt denna bilden som gjorde att jag tillslut gjorde slag i saken och klippte lugg. (Vi pratar typ 2005) Trots att en (puckad) frisör, som tydligen ska vara en utav landets bästa, sa att jag "aaaldrig skulle passa i lugg, eftersom mina virvlar skulle ställa till det" Pffsss....det gjorde jag visst det, och fick alltid mycket beröm för den. Mina virvar var jobbiga, men det blev bättre med tiden. Så stå på dig om du verkligen vill genomföra ngt. Ingen kan bestämma vad du kan och inte kan!!




Kommentarer
Postat av: JENNSAN - mitt mode

gilla bilden!

2010-04-25 @ 16:30:53
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0